عاشق دیوونه























♥عاشق دیوونه♥

طعم شور اشکامو احساس میکنم

طعم تلخ جدایی بدتره...خیلی بد...

اخه مگه می تونم از تویی که تمام دنیامی بگذرم؟

تو واسم مثل نفسی اگه بری می میرم

اخه مگه می تونم تورو کنار یکی دیگه ببینم و دم نزنم؟

میسوزم...میمیرم...قلبم اتیش میگیره...

نمیتونم...نه...نمیتونم...

بخدا نمیتونم دوریتو تحمل کنم

اشکام دارن میریزن

واست مهم نیست...میدونم...

خیلی سخته...خیلی سخته ازت جدا باشم...

تو تموم رویامی...دنیامی...نفس هامی...

مگه می تونم بدون تو بمونم؟

میخوام...ولی نمیتونم...

هه...انتظار سختیه که درکم کنی...

تو که عاشق نیستی

منم که عاشقم

عاشق...یه عاشق دیوونه...



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت10:44---2 مرداد 1391
سلام عزیزم

با یه دلنوشته غمگین به روزم


ریحانه و غزاله
ساعت20:49---31 تير 1391
سلام گلم.وبت خیلی خوشگله...مخصوصا قالبش!به ماهم سربزنی خوشحال میشیم....

یه نفر
ساعت17:00---22 تير 1391
عزیزم

farzaneh
ساعت15:06---19 تير 1391

خستگی ها را به خاطر بسپار

که افق نزدیک است

وخدایی بیدار

که تو را میبیند

و به عشق تو همه حادثه ها میچیند

تا تو یادش افتی

و بدانی هم بخشش از اوست...



upam azizam
upet ham jaleb bud o del angiz


mohammad
ساعت13:31---18 تير 1391
salam aziz man webet alieee be manam sar bezan nazar yadet nare age ghabel doonesti link kon (deadlove manm linket kardam.mano ba deadlove link kon

مهسا
ساعت15:18---16 تير 1391
سلام.میتونم درکت کنم ولی مطمئن باش یه روز میفهمی که این ادم نامرد ارزشش رو نداشته که خودتوبخاطرش داغون کردی.شک نکن یکی دیگه هست که تورو مثل خودش مثل یه بت دوست داره.این بلا سرخودم اومده از من میشنوی نزار دیر بشه.فراموشش کن.خدا کمکت میکنه.به منم سر بزن

ramin
ساعت23:55---12 تير 1391
به سه چيز تکيه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور مي تازد،با دروغ مي بازد و با عشق مي ميرد


ziba bod
mersi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,ساعت 22:41 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com